3 - hodnocení vín na internetu
 

Myslím, že nejdůležitějším výstupem pro vinaře je obliba jeho vín na trhu – tedy mezi konzumenty. Většina soutěží samozřejmě vychází z hodnocení profesionálů, kteří někdy více a někdy méně zdařile hodnotí anonymně vína striktně dle jejich kvality v jednou okamžiku. Pochopitelně, že jde o velmi zajímavé a snad i spravedlivé hodnocení, které v následujícím období zcela jistě ovlivňuje trh.
Nicméně trh ovlivňuje i celá řada dalších aspektů – reklamní kampaně, drobná inzerce, ambaláž, dostupnost vín, jejich cena a pověst vinaře. Soubor těchto aspektů dokáže hodnotit pouze široké spektrum konzumentů. Proto jsem připravil na nejdostupnějším médiu současnosti – internetu – velmi jednoduchý systém hodnocení vín, kde mohou vína velmi snadno hodnotit všichni konzumenti. Vzhledem k dlouhodobosti projektu, kdy se hodnocení sbírá 10 měsíců a použitému 100 bodovému systému hodnocení získáme vynikající srovnání hodnocení veřejnosti proti hodnocení profesionálů. Toto srovnání uveřejníme vždy v době vydání nového ročníku encyklopedie.


 pokračování
 
 
Aktuální novinky 
Vinum Juvenale 2010

podívejte se na velkou reportáž ze slavnostního večera...


Účinná a levná reklama - skvělé řešení pro vás!
  
Hlavní stránka | Autoři | Kontakty| RSS