Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Deníček Miss víno – Čína 3. a 4. den, Nanjing, Suty Tianyun

Miss víno Barbora Pleskačová nás v těchto dnes reprezentuje na světovém finále Miss turismus v čínském Nanjingu. Ve spojení je s námi prostřednictvím dívčího missího deníčku. Pokud technika a cenzura povolí, budeme mít i fotografie.

Třetí den byl velice náročný. Ráno jsme se posilnily skvělou snídaní, na které jsme ochutnaly i čínské speciality, poté si oblekly naše sportovní oblečení od sponzora a vystěhovaly pokoj. Kufry jsme nechaly v hotelu a odjely k našemu budoucímu hotelu Westin. Ten je vzdálen pouze deset minut autobusem. Přes víkend byla lepší doprava, menší zácpy, méně hlasitého troubení a pokřikujících lidí na mopedu. Přijely jsme k hotelu, bylo krásné počasí, svítilo sluníčko a bylo i vcelku teplo. A kdyby nám teplo nebylo, čekala nás aktivita, u které jsme se zahřály všechny. Přijely jsme k hotelu Westin běžet pro novou kampaň hotelu a to pro „být stále zdráv a fit díky běhání“. Náš běh trval asi dvacet minut, běžely jsme do parku, ve kterém jsme byly již první den. Nebyly jsme jediné, které se běhu zúčastnily, také se přidalo vedení hotelu, zaměstnanci, někteří hosté a postupem se k nám přidávali i kolemjdoucí. Byla to vcelku sranda, vytvořily jsme vcelku rozruch, byla tam i televize, nespočet fotografů… |Stále jsme se musely usmívat a mávat. Já uvnitř těla skoro umírala, ale pořád jsme se musela usmívat.

Po běhu jsme si v hotelu převlékly oblečení za krásné dlouhé šaty, byly pozvány na oběd v hotelu a poté odjely opět do parku, kde jsme se po jedné fotily do magazínu.

Večer jsme se vrátily do hotelu Hilton, kde jsme se opět ubytovaly pro další noc. Měli jsme dvacet minut na sprchu a obléknutí do koktejlových šatů na večeři. Sraz v hotelové hale se nám protáhl, přijely další holky. Tentokrát to jsou dívky z: Austrálie, Vietnamu, Indie, Kypru, Belgie, Bolívie, Argentiny…

Nastaly nám nějaké změny – já nebydlím s Mexičankou, protože ona neumí vůbec, ale vůbec anglicky, tak bydlí se španělsky mluvící dívkou a já mohla zůstat s Heidi, za co jsme obě moc rády. Další změny byly v programu. Nestěhujeme se hned do hotelu Westin, ale rozdělujeme se na dvě skupiny s rozdílným programem. Jedna skupina, která do dvou hodin do rána dostane telefon si musí sbalit předem přikázané věci do malého kufru a odjíždí na pět dní do jiné provincie. Proběhne focení, návštěva sponzorů a výlet. Druhá skupina si sbalí vše a její program bude překvapení.

Čekaly jsme do dvou hodin, ale žádný telefon nezvonil, takže nás čeká opět něco nového. Ráno byla snídaně a po snídani odjezd. Až v autobusu jsme se dozvěděly, že jedeme do jiné provincie, vzdálené asi tři hodiny cesty. Ale ještě před odjezdem z města se zastavíme v místním muzeu hedvábí. Byl to krásný zážitek, měly jsme výklad v angličtině a mohly si i vyzkoušet jejich tradiční oblečení.

Po návštěvě muzea byl oběd opět ve Westinu a poté odjezd. Místo kam jedeme se jmenuje Suty Tianyun lake sport resort. A protože je to sport resort, nebude jen tak stát, ale taky něco dělat. Už nás tam čeká čínský fotbalový tým, se kterým budeme hrát fotbalJ. Po této informaci se autobusem rozezněly smíšené reakce. Já jsem se těšila, snad to bude sranda. Taky že byla. Rozdělily si nás na půlky, takže týmy byly smíšené. Nehrály jsme přesně podle pravidel a ani stejně dlouho. Zápas skončil remízou 2:2 a jeden gól se připisuje České republice. :-D třikrát hurá!

Po fotbalu už proběhlo jen ubytování, které už není až tak luxusní, avšak stále krásné. I když během noci o život přišlo několik kobylek a černých berušek…

Více obrázků

...nejkrásnější ženy a nejlepší vína ...