Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Deníček Miss víno – Čína 9. a 10. den, Nanjing

Miss víno Barbora Pleskačová nás v těchto dnes reprezentuje na světovém finále Miss turismus v čínském Nanjingu. Ve spojení je s námi prostřednictvím dívčího missího deníčku. Občas technika a cenzura povolí a máme i fotografie.

Nadpis mě děsí, jsem tu již deset dní, avšak připadne mi, že jsem tu už tak měsíc. Za tak krátkou dobu jsme toho stihly neskutečně moc, vždyť náš den má taky téměř 20 hodin práce, spánek je nám dopřán jen minimálně, odpočíváme, jen když se přesouváme autobusem.

Devátý den nám začal výukou, správné držení těla, chození. Hned si nás rozdělily do skupin. Já byla ve skupině, co nepotřebuje dál cvičit, tak jsem směla jít odpočívat. Ale protože nemáme žádný volný čas, vydala jsem se do ulic najít pohlednice a další malé dárečky. Bohužel se mi nic z toho nepovedlo najít. Nudle a blikající lampiony na každém rohu, ale po pohlednicích se v dnešní moderní době slehla zem.

K obědu jsme měli tradiční rybí polévku, kterou je Nanjing známí. Moc mi chutnala, ke všemu byla podávána ve velké zdobené keramické nádobě, která ten chuťový zážitek ještě znásobila.

Po obědě jsme jely do velkých prostorů expa nacvičovat choreografii na další den. Během toho jsme si ještě několikrát zazpívaly dvě vánoční koledy a to Jingle bells a white x-mas. Čekalo nás totiž veřejné zpívání v hotelu u rozsvěcování vánočního stromečku. Vše proběhlo před večeří v lobby hotelu Westin, dokonce se k nám přidala i mezinárodní třída dětí. Bylo to velice pěkné a myslím, že i povedené.

Po večeři nás čekala volná disciplína, předváděli se především tanečky a zpěv.

Den desátý byl naplněn předváděním plavek a večerních šatů s nacvičenou choreografií. Dopoledne jsme předváděly na náměstí krásného parku. Podium bylo bohužel venku na tom náměstí, takže předvádění plavek vypadalo spíše jako nějaký orientální tanec, všechny jsme se třásly zimou. Odpoledne nás však čekal skvělý zážitek – v parku je i velká zátoka, na které jsme se mohly povozit na vorech z bambusu. Měla jsem ze začátku strach, že spadnu, ale po chvíli strach opadl a projížďka na voru patří mezi nejlepší zážitky z Číny. Poté byl přesun do expa, kde jsme se představily publiku.

Následovala večeře, tentokrát dvojitá. Jednou přímo v prostorech výstaviště a druhá v restauraci Shakira. Musely jsme absolvovat všechny, i když nikdo už nemohl.

Instrukce na další dny: zítra ráno nás v šest hodin čeká check out z hotelu, tříhodinová cesta do jiné provincie, přesněji do přírodních lázní. Tam budeme společně dva dny, poté se rozdělíme a odjedeme každý jinam. Já s jednou částí odjíždíme na tři dny někam k hranicím Číny, druhá skupina se vrací do Nanjingu. Vcelku nás straší, že nebude teplá voda, nepůjde možná topení, žádné evropské jídlo. Věřím, že vše zvládneme a neonemocníme.