Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Deníček Miss víno – Čína 5. a 6. den, Suty Tianyun, Nanjing

Miss víno Barbora Pleskačová nás v těchto dnes reprezentuje na světovém finále Miss turismus v čínském Nanjingu. Ve spojení je s námi prostřednictvím dívčího missího deníčku. Občas přijde i nějaká ta fotografie.

Den pátý pro mne začal až po desáté hodině, kdy jsem se vzbudila. Protože jsme již nafotily fotografie do magazínu, nemusely jsme s Heidi dopoledne vstávat. Proto jsme i vypustily snídanií a čerpaly sil, co se jen dalo. Odpoledne nás čekaly jen lehké aktivity opět v Suty Tianyun lake sport resortu. Hrály jsme ping – pong, střílely z luku a rybařily. Všechno bylo spíše o pořízení fotografií pro resort než o samotném sportování. Ke všemu po včerejším fotbale jsme byly všechny lehce nachlazené, já večer měla i zvýšenou teplotu, tak se spíše odpočívalo.

Naopak šestý den byl opět plný cestování, úsměvů a jídla. Suty Tianyun jsme opustily v brzkých ranních hodinách a vydaly se zpět do Nanjingu. Přesněji na kliniku, kde se provádí plastické operace a jiné krášlící procedury. Já osobně nejsem zastáncem ani odpůrcem. Pokud někomu má operace přinést lepší život, zvýšit sebevědomí či změnit pohled na sebe sama, let´s do it! J Ale opakem je, když si osmnáctileté dívky nechají dělat umělá prsa. I mezi námi tu, se rozpoutala vcelku zajímavá diskuze, neboť téměř čtvrtina dívek za sebou nějaké ty operace má. Nejčastěji to jsou umělá prsa, plastiky nosu, nebo pouhé bělení zubů.

Na této klinice jsme udělaly přehlídku v koktejlových šatech a poté i v plavkách pro hosty a média. Během přehlídky v plavkách jsme na podstavci předváděli i produkty kliniky, tedy právě ty prsní implantáty. Byla to vcelku sranda, všechny možné druhy jsme si osahaly, prohlédly… No vskutku zajímavá zkušenostJ Po té byl oběd a po něm následovalo to stejné. Avšak tentokrát již ne v Nanjingu, ale v klinice vzdálené dvě hodiny cesty autobusem. Na této klinice jsme po přehlídce měly i menší rozhovory s médii. Zajímalo je, jak o sebe pečujeme, co je pro nás a jak vypadá krása, a jaký je náš pobyt v Číně. Přeci jen jsem v komunisty vedené zemi, takže i naše odpovědi tomu musely odpovídat. Byla nám do úst vložena slova, jak je Čína skvělé, krásná, čistá, plná krásných a schopných lidí. Z toho jsem byla rozhozena, ale dalo se to čekat.

Po návštěvě nás čekala večeře, tentokrát v hotelu Sheraton. A po večeři jsme se konečně vydaly zpět na dvouhodinovou cestu do Nanjingu, ubytovat se do Westinu. Zítra nás čeká podobný program. Tak jdu spát.